تاپيکهاي مهم






ارسال پاسخ
تعداد بازديد 29
نويسنده پيام



ارسال‌ها : 18
عضويت: 16 /9 /1392
تشکرها : 3
تشکر شده : 3

تبریک !! ( مهم نویسنده ها بخونید )
سلام بچه ها
امروز وبمون ورودی گوگل داشت..یعنی یکی از برچسب ها سرچ شده و تو گوگل وب ما اومده بالا
راستش من که خیلی خوشحال شدم
اگه همین طوری ادامه بدیم مطمئنم که به جاهای خوبی میرسیم..
دوستون داریم
لطفا همه فعالیت کنید..گفتم بازم میگم..هفته ای 2 تا پست هم کافیه..ممنون...
فلن
امضاي کاربر :
[align=center]مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است و من بی هوا ناگهان خیسم از او !
[/align]
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 17:05

پ .خ

نقل قول

سپاس

گزارش به مدير




ارسال‌ها : 26
عضويت: 17 /9 /1392
محل زندگي: شیراااز
سن: 14
تشکرها : 3
تشکر شده : 4

پاسخ : 1 RE تبریک !! ( مهم نویسنده ها بخونید )
داداش نزنم تو ذوقت ولی خودم بودم که تو گوگل سرچ کردم!!!!تصویر: /weblog/file/forum/smiles/12.gif
داداش حرف گذاشتن پست جلو من نزن که یه چی بهت میگم!!!من ای همه چی گذاشتم هیچ کدومتون هیچی نذاشتیییدتصویر: /weblog/file/forum/smiles/6.gif
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 19:53

پ . خ

نقل قول

سپاس

گزارش به مدير




ارسال‌ها : 26
عضويت: 17 /9 /1392
محل زندگي: شیراااز
سن: 14
تشکرها : 3
تشکر شده : 4

پاسخ : 2 RE تبریک !! ( مهم نویسنده ها بخونید )
دااااااااااااااااااادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش حاااااااال کنااااااااااا!!!!بغل اسمم نوشته کاربر فعاللللللللللللللللللتصویر: /weblog/file/forum/smiles/8.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/30.gif
قربون خودمتصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gif
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 19:54

پ . خ

نقل قول

سپاس

گزارش به مدير




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



دوستان ما
تاریخچه سایت
سایت ما با هدف ایجاد مکانی برای تبادل اطلاعات بوجود امده است
  • آبان یار
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست