تاپيکهاي مهم






ارسال پاسخ
تعداد بازديد 12
نويسنده پيام



ارسال‌ها : 18
عضويت: 16 /9 /1392
تشکرها : 3
تشکر شده : 3

آپلود عکس
سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)
سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)
سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)
سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)
سلامی دوباره به دوستای گلم
دوستان همون طور که در اولین مطلبم در انجمن گفتم یه سری نکات هست که باید برای مطلب گذاشتن در سایت رعایت بشه هر مشکلی هم داشتید خودم و دوستان در خودمتتون هستم
برای اپلود عکس باید چند نکته خدمتتون متذکر بشم
1-برای اپلود عکس حتما باید عکس رو ذخیره و از سیستم خودتون دوباره اپلود کنید
2- لطفا حریم و چهارچوب رو رعایت کنید و از عکس هایی که باعث فیلتر وبلاگ میشه استفاده نکنید
3- اپلود عکس رو توی هر اپلود سنتری انجام ندید...چون ممکنه اون اپلود سنتر سایت خودش رو ببنده و هرچی زحمت کشیدید از بین بره
برای اپلود عکس چون فضای خود اپلودسنتر رزبلاگ بسیار و کم هست و تعداد نویسنده ها زیاد توی ثامن بلاگ چند وبلاگ درست کردم که بتونید از اپلود سنتر اختصاصی ثامن بلاگ استفاده کنید که پسورد و یوزرنیم هرکسی به خودش داده میشه و تعدادی هم مشترک هستند
خب حالا میرسیم سر بحث امنیت
همونطور که میدونید امنیت چیز بسیار مهمیه توی وبلاگ داشتن و کلا مسائل اینترنتی
این وبلاگ درسته شاید چون الان هیچ مطلبی درش نیست بی ارزشه ولی وقتی شروع به کار کنیم با توجه به سختی و دقتی که باید در مطلب گذاشتن داشته باشید حیفه که همه زحمتتاتون در عرض یه ثانیه به باد بره
پس دقت کنید که رمز و نام کاربریتون رو هیچوقت به هیچ کسی نگید
اگر رمز عبور رو یادتون رفت میتونید پیام خصوصی بدید تا براتون دوباره بفرستمش
بچه ها میدونم فصل، فصل امتحان هست و باید درس بخونید..ولی در طول هفته حداقل 4 تا مطلب بزارید که وبلاگ اپدیت باشه و باعث شه تو گوگل رتبه خوبی رو بدست بیاره...خواهشا روزی حداقل یک نفر به وب سر بزنه و مطلب بزاره
خودم هم تا جایی که بتونم کمک میکنم ولی خودتون شرایط اینترنت منو میدونید..
هروقت کسی مطلب گذاشتن رو به طرز صحیحی یاد گرفت و تونست که مطلبی رو بزاره که در گوگل به خوبی بالا بیاد میشه مدیر بخش انجمن و همچنین درجات بالاتر در وبلاگ
بازم میگم من اصلا نمیخوام رئیس بازی در بیارم اینایی میگم چیزایی هست که در طول یک سال یاد گرفتم و خلاصش رو به شما میگم
حواستون به امنیت وبلاگ باشه..وهمچنین اپدیت بودن وبلاگ
موفق میشیم...اگه با هم پیش بریم...
:)
امضاي کاربر :
[align=center]مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است و من بی هوا ناگهان خیسم از او !
[/align]
دوشنبه 18 آذر 1392 - 14:48

پ .خ

نقل قول

سپاس

گزارش به مدير




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



دوستان ما
تاریخچه سایت
سایت ما با هدف ایجاد مکانی برای تبادل اطلاعات بوجود امده است
  • آبان یار
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست