تاپيکهاي مهم






ارسال پاسخ
تعداد بازديد 14
نويسنده پيام



ارسال‌ها : 18
عضويت: 16 /9 /1392
تشکرها : 3
تشکر شده : 3

تبــریک !! نویسنده ها اضافه شدن
شبتون بخیر بچه ها
همه نویسنده ها اضافه شدن به سایت
هرکسی که رمز عبورش رو یادش رفته یا نام کاربریشو هم نمیدونه :|
کاربر وبلاگ شه و بهم پیام خصوصی بده تا براش بفرستم
هرجا به مشکلی برخوردید ( قصدم بخدا توهین نیست سیستم رزبلاگ پیچیدس )
بهم بگید حتما آموزشش رو میزارم
لطفا مشکلی داشتید تو بخش مشکلات مطرح کنید
و نکته دوم که به دوسته گلم یاسمن جونم هم گفتم
اینه که دوستانی که میخوان ترول بزارن
حتما ترولاشون از 5 تا بیشتر باشه و از نوشتن کلمه های مثل خخخخ :| ههههه :| باحاله :| و...
پرهیز کنید
سوم هم اینه که
اگه دوس داشتید نظر بچه ها رو بدونید در بعضی از موارد میتونید تو انجمن بگید
و تشکر میکنم از یاسی جونم
که پیشنهاد داده بود یه چیزایی رو اضافه کنم به وبلاگ
بچه لطفااااااااااااااااااااا پیشنهاداتونو تو بخش پیشنهادا بگین

عاشقوتونممممم

+ اگه یکمی جدی ام منو ببخشید..من همیشه تو این کارا جدی بودم...معذرت میخوام
امضاي کاربر :
[align=center]مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است و من بی هوا ناگهان خیسم از او !
[/align]
دوشنبه 18 آذر 1392 - 21:44

پ .خ

نقل قول

سپاس

گزارش به مدير




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



دوستان ما
تاریخچه سایت
سایت ما با هدف ایجاد مکانی برای تبادل اطلاعات بوجود امده است
  • آبان یار
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست
  • تست